مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-19سياسي

امروز، وظایف دانشگاه ها فراتر از چاپ مقاله و تولید علم است


رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان اینکه امروز، وظایف دانشگاه ها فراتر از چاپ مقاله و تولید علم است، بر ضرورت برقراری ارتباط با بخش صنعت و رفع نیازهای جامعه با انجام پژوهش های کاربردی توسط دانشگاه ها تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان اینکه امروز، وظایف دانشگاه ها فراتر از چاپ مقاله و تولید علم است، بر ضرورت برقراری ارتباط با بخش صنعت و رفع نیازهای جامعه با انجام پژوهش های کاربردی توسط دانشگاه ها تاکید کرد.

دکتر احمدرضا مصطفی قره باغی، روز شنبه در برنامه ی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه صنعتی سهند به مناسبت هفته پژوهش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و سردار شهید سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت هر کشوری در سایه ی پیشرفته علمی آن کشور حاصل می شود، اظهار کرد: رسالت دانشگاه ها و دانشگاهیان در دستیابی به پیشرفت علمی هر کشوری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: هر چند که امر تحقیق و پژوهش و تولید علم بر عهده دانشگاهیان بوده است، اما مراکز علمی ضمن عمل به رسالت های دانشگاه های نسل اول و دوم، وظایفی نیز به عنوان دانشگاه های نسل سوم و چهارم به منظور رفع نیازهای جامعه بر پایه پژوهش های کاربردی، دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، وظایف دانشگاه ها فراتر از چاپ مقاله و تولید علم است

امروز، وظایف دانشگاه ها فراتر از چاپ مقاله و تولید علم است