مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-19سياسي

درخشش نخبگان قرآنی آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری قرآن کریم


گروهی از تواشیح خوانان آذربایجان شرقی در بخش تواشیح و همخوانی چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به مقام سوم دست یافته و هم چنین خانم طالبی نیز در بخش ترتیل به مقام دوم رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی گروهی از تواشیح خوانان آذربایجان شرقی در بخش تواشیح و همخوانی چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به مقام سوم دست یافته و هم چنین خانم طالبی نیز در بخش ترتیل به مقام دوم رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از رتبه داران استان در چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم، گفت: ما اغلب مفهوم کلمه وحدت را در قالب فیزیکی یاد گرفته ایم در صورتی که منظور از وحدت از نظر امام خمینی (ع) و امثال شهید مفتح و مطهری، وحدت در باورها، اعتقادات و اندیشه ها است.

حجت اسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: آنچه که موجب تحول در مجموعه های دانشگاهی می شود، جاری ساختن اندیشه های ناب اسلامی در انواع دروس و رشته های تحصیلی است، چراکه تمام دروس و رشته ها الهی هستند، به شرط آن که نیت و انگیزه الهی داشته باشند و به قصد کمک به خلق الله فرا گرفته شوند.

وی ادامه داد: در نقطه مقابل ممکن است علوم و دروسی که در ظاهر الهی هستند مانند علم فقه بر اساس قصد و انگیزه الهی فرا گرفته نشوند که در این حالت، این علوم نیز الهی نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نخبگان قرآنی آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری قرآن کریم

درخشش نخبگان قرآنی آذربایجان شرقی در مسابقات سراسری قرآن کریم