مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 19:502020-12-19سياسي

واژه «معکوس درآمد سرانه» علیه مردم بوشهر و خوزستان است


نماینده دشتستان با بیان اینکه واژه «معکوس درآمد سرانه» در بودجه علیه مردم بوشهر و خوزستان است، گفت: بنده جزء امضاکنندگان این طرح بودم و به کلیات آن رأی مثبت دادم و از طرح اولیه دفاع می کنم اما پس از ارجاع به کمیسیون دچار تغییراتی شد که مطلوب نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نحوه توزیع بودجه همواره مورد انتقاد بوده و اصلاح ساختار توزیع بودجه یک ضرورت و مطالبه رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار داشت: در این راستا در اواخر شهریورماه سال جاری طرح احکام کلی بودجه 1400 با هدف بهبود معیشت مردم و ارتقای شاخص های حکمرانی مطلوب و نیز شفافیت و کاهش فساد اداری و اقتصادی تدوین و اعلام وصول شد.

نماینده دشتستان افزود: بنده جزء امضاکنندگان این طرح بودم و به کلیات آن رأی مثبت دادم و از طرح اولیه دفاع می کنم اما پس از ارجاع به کمیسیون دچار تغییراتی شد که مطلوب نبود.

وی عنوان کرد: در کلیات این طرح که با رأی 189 نماینده مجلس به تصویب رسید، عبارت معکوس درآمد سرانه به عنوان شاخصی برای توزیع بودجه استان ها وجود نداشت اما در کمیسیون برنامه وبودجه این عبارت به عنوان یکی از شاخص های توزیع بودجه استان ها اضافه شد و به صحن علنی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژه «معکوس درآمد سرانه» علیه مردم بوشهر و خوزستان است

واژه «معکوس درآمد سرانه» علیه مردم بوشهر و خوزستان است