مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 02:202020-12-19سياسي

قرار بود کرونا را شکست دهیم...


خیابان پرستار شهرکرد برای تمامی ساکنان شهر شهرکرد و یا حتی سایر شهرهای چهارمحال و بختیاری آشنا است، قطعا گذر از خیابان در بیش تر اوقات برای بسیاری از افرادی که یا خودشان بیمار هستند و یا یکی از اعضای خانواده شان در بیمارستان هاجر و آیت الله کاشانی بستری .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری خیابان پرستار شهرکرد برای تمامی ساکنان شهر شهرکرد و یا حتی سایر شهرهای چهارمحال و بختیاری آشنا است، قطعا گذر از خیابان در بیش تر اوقات برای بسیاری از افرادی که یا خودشان بیمار هستند و یا یکی از اعضای خانواده شان در بیمارستان هاجر و آیت الله کاشانی بستری هستند چندان خوشایند نباشد، در این روزهای کرونایی بسیاری از ما در هنگام گذر از این خیابان سعی می کنیم مسیر خود را از ترس این بیماری تغییر دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا قرار بود با رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و در خانه ماندن کرونا را شکست دهیم، اما به نظر می رسد با بی مبالاتی در حال شکست کادر درمان هستیم.

نزدیک به یازده ماه از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد، کادر درمان از همان روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس نوپدید ایستادند، اما طولانی شدن روند بیماری که یکی از دلایل اصلی آن بی توجهی عده ای اندک به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود کرونا را شکست دهیم...

قرار بود کرونا را شکست دهیم...