مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 04:002020-12-20فرهنگي

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»


عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره «سردار آسمانی» یادآور شد در انتخاب نمایشنامه های جشنواره، کیفیت و پرداختن به موضوع اصلی این رویداد هنری در اولویت قرار گرفته است.

- عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره سردار آسمانی یادآور شد در انتخاب نمایشنامه های جشنواره، کیفیت و پرداختن به موضوع اصلی این رویداد هنری در اولویت قرار گرفته است.

شهرام احمدزاده عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره تئاتر سردار آسمانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب آثار این بخش گفت: در این دوره جشنواره سخت گیری زیادی در بررسی آثار وجود داشت و حدود 13 نمایشنامه از میان 65 متن برای اجرا در بخش صحنه ای انتخاب شد.

تنها نمایشنامه هایی که درباره زندگی و منش حاج قاسم سلیمانی بود و به لحاظ کیفی از سطح قابل قبولی برخوردار بودند، در اولویت انتخاب ها قرار گرفت.

این عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای یادآور شد: با توجه به اینکه نیمی از یک اجرای خوب به متن و نیمی دیگر به شیوه اجرایی بستگی دارد، امیدوار هستیم در صحنه هم با آثار شاخص و ارزشمندی روبرو شویم.

وی با اشاره به اینکه آثار انتخابی از سوی هیات داوران کیفیت بسیاری خوبی داشتند، تاکید کرد: برخی از متون آثار ارائه شده به جشنواره برای بخش صحنه ای، توسط نمایشنامه نویسان جوان به نگارش در آمده بود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»