مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-20اقتصادي

نان رانندگان کرمانشاه در سفره رانندگان غیربومی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معتقد است، رانندگان برون شهری، نیمه دوم سال را به واسطه بالا رفتن هزینه ها و ثابت بودن کرایه با زیان می گذرانند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه معتقد است، رانندگان برون شهری، نیمه دوم سال را به واسطه بالا رفتن هزینه ها و ثابت بودن کرایه با زیان می گذرانند.

فریبرز کرمی در نشست روز راهداری و حمل و نقل جاده ای که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، از مهمترین مشکلاتی که رانندگان حوزه حمل و نقل برون شهری با آن مواجهند یاد کرد و گفت: هر زمان که ابتدای سال نرخ کریه افزایش پیدا می کند، به دلیل متلاطم بودن بازار شاهد افزایش قابل توجه هزینه های جانبی خودروهای حمل و نقل عمومی هستیم و همین امر باعث می شود رانندگان نیمه دوم سال را معمولا با ضرر بگذرانند.

وی یکی از مهمترین مشکلاتی که رانندگان طی یکی دو سال اخیر با آن مواجه بوده اند را کمبود لاستیک دانست و ادامه داد: کرمانشاه کمترین مشکل را بین استان های دیگر در زمینه تامین لاستیک داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه سپس به معضل دیگری که خودروهای حمل و نقل مسافری سواری با آن مواجهند اشاره کرد و گفت: فعالیت پلاک سفیدها یا خودروهای شخصی باعث کاهش قابل توجه درآمد آنها شده، بگونه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان رانندگان کرمانشاه در سفره رانندگان غیربومی

نان رانندگان کرمانشاه در سفره رانندگان غیربومی