مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-20بين الملل

جریان «مستقبل» بر نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت اصرار دارد


جریان «آزاد ملی» لبنان به ریاست «جبران باسیل» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جریان «المستقبل» به ریاست «سعد الحریری» در نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت جدید اصرار دارد.

- جریان آزاد ملی لبنان به ریاست جبران باسیل با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جریان المستقبل به ریاست سعد الحریری در نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت جدید اصرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از لبنان 24، جریان آزاد ملی لبنان به ریاست جبران باسیل بیانیه ای را در خصوص تشکیل دولت جدید این کشور صادر کرد.

این جریان اعلام کرده است که المستقبل به ریاست سعد الحریری، نخست وزیر این کشور اصرار زیادی بر نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت جدید دارد.

بر اساس این گزارش، جریان آزاد ملی در بیانیه مذکور آورده است: طبق ماده 53 قانون اساسی لبنان، رییس جمهور و نخست وزیر می بایست به طور مشترک فرمان تشکیل دولت جدید را صادر کنند و این درحالی است که المستقبل می خواهد اختیارات رییس جمهور در این بند نادیده گرفته شود.

جریان آزاد ملی تأکید کرده است: ما همچنان خواستار مشارکت فعال احزاب و جریان های سیاسی در دولت جدید هستیم اما هرگونه نقض قانون اساسی را که به ایجاد هرج و مرج منجر شود، مردود می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان «مستقبل» بر نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت اصرار دارد

جریان «مستقبل» بر نقض قانون اساسی در زمینه تشکیل دولت اصرار دارد