مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-20سياسي

نماینده اقلیم کردستان در ایران: سردار سلیمانی مانع نسل کشی کردها به دست داعش شد


نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران گفت: واقعیت این است که اقلیم کردستان از چندین کشور دیگر هم کمک خواسته بود اما اولین کشوری که به یاری اربیل شتافت، - جمهوری اسلامی ایران و شخص حاج قاسم سلیمانی بود.

البته حاج قاسم به عنوان فرمانده قدس و مسئول قرارگاه رمضان همیشه برای کمک به کُردها آماده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روزنامه اطلاعات، نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران، گفت که نخستین کمک به اقلیم کردستان عراق در دفع خطر داعش و نیز ممانعت از سقوط اربیل، با فرمان و حمایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

ناظم دباغ افزود: اگر درایت، شجاعت و هوش نظامی و دلسوزی حاج قاسم به یاری نیروهای پیشمرگه نمی آمد، شبی که تروریست های داعش به دروازه اربیل رسیده بودند فاجعه ای بزرگ رخ می داد و داعش با کشتار مردم کُرد، اقلیم کردستان را هم تصرف می کرد و به مرزهای غربی ایران می رسید.

وی گفت: همیشه و در همه مراحل سخت، جمهوری اسلامی ایران از طریق فرماندهی نیروهای قدس و قرارگاه رمضان که شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی مسئول ارتباطات و همکاری ها با عراق و به ویژه کردستان عراق بودند، حامی ملت عراق بوده است.

از زمان مبارزه با صدام تا جنگ برای شکست داعش، جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی در کنار عراقی ها و همه جریان های کُردی عراق بودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اقلیم کردستان در ایران: سردار سلیمانی مانع نسل کشی کردها به دست داعش شد

نماینده اقلیم کردستان در ایران: سردار سلیمانی مانع نسل کشی کردها به دست داعش شد