مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-20اقتصادي

ضرورت راه اندازی راهدارخانه در محور داشبلاغ اسدآباد


در دهستان چهاردولی واقع در بخش مرکزی شهر اسدآباد به سمت محور گردنه داشبلاغ 28 روستا واقع شده که با توجه به حساسیت این گردنه راه اندازی راهدارخانه در دهستان چهاردولی و گردنه داشبلاغ ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: در دهستان چهاردولی واقع در بخش مرکزی شهر اسدآباد به سمت محور گردنه داشبلاغ 28 روستا واقع شده که با توجه به حساسیت این گردنه راه اندازی راهدارخانه در دهستان چهاردولی و گردنه داشبلاغ ضرورت دارد.

سلیمان نظری دوست در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در بخش مرکزی اسدآباد پتانسیل های بسیاری نهفته است، اظهار کرد: اکثریت کارخانه های صنعتی اسدآباد از جمله کارخانه های صبانور کنستانتره، گندله سازی، ذوب آهن، کاویان پود، کنستانتره شایان صنعت و شهرک صنعتی در بخش مرکزی واقع شده و هر یک از روستاهای بخش مرکزی اسدآباد دارای ظرفیت های بالایی هستند که از این ظرفیت ها در راستای جذب سرمایه گذاران بیشتر برای احداث صنایع تبدیلی و کارخانه های مختلف می توان اقدام کرد.

وی با اشاره اینکه دهستان چهاردولی یکی از مهمترین مناطق کشاورزی اسدآباد در بحث تولید سیب زمینی به شمار می رود، ادامه داد: از این ظرفیت دهستان چهاردولی در بحث راه اندازی صنایع تبدیلی چیپس و پفک با استفاده از جذب سرمایه گذار در این رابطه در این منطقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی راهدارخانه در محور داشبلاغ اسدآباد

ضرورت راه اندازی راهدارخانه در محور داشبلاغ اسدآباد