مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-20سياسي

فضای درمانی بیمارستان اهر 2000 مترمربع توسعه می یابد


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از افزایش 46 تخت بستری در بیمارستان باقرالعلوم اهر تا دهه فجر خبرداد و گفت: فضای درمانی این بیمارستان دوهزار مترمربع توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرم زاده صبح امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات طرح های توسعه ای بیمارستان باقرالعلوم اهر ضمن تبریک روز پرستار با گلایه از کمبود امکانات و نیروی پرستاری در بیمارستان باقرالعلوم اهر تصریح کرد: معیشت و درآمد کادر درمان در مقابل خدمات رسانی بسیار اندک است از این رو مجلس از طرح و لوایحی که بتواند از مشکلات کادر درمان بکاهد حمایت می کند.

وی از توسعه دوهزار مترمربعی فضای درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد و افزود: بخش های جدید ال .

دی .

آر با 15 تخت، دیالیز با 21 تخت و بخش ویژه مراقبت با 10 تخت و مجموع سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد تومانی تا دهه فجر در بیمارستان باقرالعلوم اهر راه اندازی می شود و در مجموع 46 تخت بستری به ظرفیت این بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی تأمین و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان باقرالعلوم اهر را جزو اولویت ها و نیازهای اساسی در شرایط کرونایی عنوان کرد، یادآور شد: در ایام کرونایی برای اینکه مشکلی در تأمین اکسیژن نداشته باشیم لازم است تا شرکت طرف قرارداد دستگاه اکسیژن ساز را در محل تعیین شده این بیمارستان نصب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای درمانی بیمارستان اهر 2000 مترمربع توسعه می یابد

فضای درمانی بیمارستان اهر 2000 مترمربع توسعه می یابد