مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-20اقتصادي

امور اولیه بهداشتی و آموزشی تهران به شهرداری واگذار می شود؟


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اعلام آمادگی شورا جهت واگذاری امور اولیه بهداشتی، آموزشی و اداره شهر به شهرداری تهران گفت: مدیریت یکپارچه شهری علاوه بر صرفه جویی در منابع اقتصادی سبب اتخاذ تصمیمات بهتر می شود.

- ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره لزوم مدیریت یکپارچه شهر تهران اظهار داشت: اگر مدیریت شهر تهران به صورت کامل به شهرداری سپرده شود هم در مصرف منابع اقتصادی صرفه جویی خواهد شد و هم تصمیمات بهتری جهت بهبود وضعیت شهر انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت یکپارچه شهری بی نظمی در سطح شهر را به شدت کاهش می دهد، گفت: در محدودیت ها و تعطیلی های شهر تهران بی نظمی هایی شاهد بودیم به همین دلیل از مجلس، دولت و سیاست گذاران خواستاریم تا مدیریت یکپارچه شهری را که قانون آن هم وجود دارد، اجرایی کنند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد که امور اولیه بهداشتی، آموزشی و اداره شهر به طور کامل به شهرداری منتقل شود تا بر همین اساس یک نظم و هماهنگی بین بخشی را در سطح تهران شاهد باشیم.

خداکرمی گفت: از محققین و دانشگاهیان خواهش داریم که چالش های اداره شهرها را در دوران اپیدمی مطالعه کنند و پیشنهادات تحلیل های خودشان را به سمع و نظر سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور اولیه بهداشتی و آموزشی تهران به شهرداری واگذار می شود؟

امور اولیه بهداشتی و آموزشی تهران به شهرداری واگذار می شود؟