مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-20اجتماعي

چگونه جشن یلدا بگیریم اما کرونا نگیریم؟


شب یلدا از رسوم دیرین ایرانیان است که در آن ضمن صله رحم، این شب را به خوشی سپری می کنند تا با روحیه از سختی های زمستان عبور کنند، حال در شرایط کرونایی چگونه رسم یلدا را به جا آوریم و کرونا نگیریم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آخرین شب پاییز به عنوان بلندترین شب سال پیش آغازی است برای شروع فصل زمستان و از اهمیت و جایگاه ویژه ای نزد ایرانیان برخوردار است.

معمولاً هر ساله مردم ایران تا نیمه شب با اقسام برنامه های مفرح در کنار یکدیگر این شب طولانی را به خوشی طی می کنند تا تاریکی و سردی هوا در آخرین شب پاییزی روحیه آن ها را تضعیف نکند و به آرامی و آسایش سر به بالین بگذارند.

زیبایی های اخلاقی شب یلدا در این شب مردم ایران سعی شان بر این بوده که به اقوام، آشنایان و بزرگان خود سر بزنند و با انواع خوردنی ها و تنقلات این شب را به خوشی و شادی بگذرانند.

معمولاً بزرگتر ها با داستان های جالب و عبرت آموز باعث رونق چنین جلساتی می شوند و همه این کارها به خاطر نشان دادن عشق و محبت به اطرافیان است تا دیگران به خصوص آشنایان و اقوام متوجه حسن نیت و علاقه ما به آنها شوند و در ادامه این شب برای یکدیگر دعای خیر و سلامتی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه جشن یلدا بگیریم اما کرونا نگیریم؟

چگونه جشن یلدا بگیریم اما کرونا نگیریم؟