مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-20پزشكي

بهره مندی بیش از 8 هزار نفر از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر استان زنجان


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی 20 روز اخیر 8 هزار و 855 نفر از خدمات طرح ناظران سلامت هلال احمر در این استان به منظور مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری پیش از ظهر امروز با بیان اینکه طرح ناظران سلامت بر اساس توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری 811 نفر از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در قالب 422 تیم و با مشارکت بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: این طرح برای کمک به حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه در حال انجام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این طرح جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان با کارت شناسایی معتبر و لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان هلال احمر، به گروه بهداشت محیط محلات ملحق می شوند.

طاهری تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسؤولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بدون مداخلات میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 8 هزار نفر از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر استان زنجان

بهره مندی بیش از 8 هزار نفر از خدمات طرح «ناظران سلامت» هلال احمر استان زنجان