مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-20سياسي

پرستاران در مقابله با کرونا جهاد اکبر به جا آوردند


رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه دینی و ملی ماست و پرستاران در این راستا نهایت همکاری را داشتند و جهاد اکبر به جا آوردند.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه اراک گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه دینی و ملی ماست و پرستاران در این راستا نهایت همکاری را داشتند و جهاد اکبر به جا آوردند.

آیت الله دری نجف آبادی 30 آذر ماه در جریان افتتاح اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک اظهار کرد: کادر درمان در طول یک سال اخیر جهاد بزرگی را در مقابله با ویروس کرونا انجام دادند.

وی با بیان اینکه در موضوع سیل، زلزله و دیگر حوادث، بخشی از کشور درگیر شد، ما در شیوع ویروس کرونا همه کشور درگیر شدند، افزود: خط اول مقابله با کرونا کادر درمان هستند و خوشبختانه امروز در کشور شرایط نسبتا خوبی را شاهدیم، هرچند که هنوز جهاد تمام نشده است و باید تا رسیدن به شرایط پایدار همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

دری نجف آبادی با اشاره به پیشقدم شدن همه کادر درمان برای مقابله با ویروس و محققین فعال در عرصه کشف واکسن، بیان کرد: یاد همه شهدای سلامت را گرامی می داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه امسال روز پرستار نسبت به سال های گذشته متفاوت است، گفت: در طول یک سال گذشته ویروس کرونا باعث شهادت برخی از پرستاران شد و حتی در حال حاضر بخشی از پرستاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران در مقابله با کرونا جهاد اکبر به جا آوردند

پرستاران در مقابله با کرونا جهاد اکبر به جا آوردند