مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-20اقتصادي

قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نهاد الغرافه روز گذشته در دیدار با محمودکرزی وزیرشهرسازی افغانستان اعلام کرد که این شهرک که سوی این نهاد تامین اعتبار می شود در هفت طبقه و دارای دو مرکز بازرگانی، - وزارت شهرسازی افغانستان اعلام کرد که قرارداد احداث یک شهرک با 768واحد مسکونی با هزینه 110 میلیون دلار با یک نهاد قطری امضا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نهاد الغرافه روز گذشته در دیدار با محمودکرزی وزیرشهرسازی افغانستان اعلام کرد که این شهرک که سوی این نهاد تامین اعتبار می شود در هفت طبقه و دارای دو مرکز بازرگانی، دو مدرسه، یک مسجد و یک یتیم خانه خواهد بود.

شاهد جوادالله رخا رییس این نهاد در این دیدار گفت که در بخش های مختلف از جمله کابل و استان فراه در غرب افغانستان برای احداث شهرک های دیگری کمک خواهد شد.

براساس گفته وزیر شهرسازی افغانستان این شهر در منطقه خوشحال خان در غرب شهر کابل در زمین به مساحت بیش از 25 هکتار زمین ساخته خواهد شد.

محمود کرزی، وزیر شهرسازی افغانستا ن گفت که سرمایه گذاری نهاد الغرافه را در این پروژه، مهم می دانسته و روند توزیع آپارتمان های این شهرک به مردم مستحق در پایتخت را از صلاحیت های ریاست جمهوری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر

قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر