مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-20سياسي

راه اندازی پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان کرمانشاه


سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از خیرین و عموم مردم برای شرکت در پویش « نذر رهایی » و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دعوت کرد.

- سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از خیرین و عموم مردم برای شرکت در پویش نذر رهایی و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دعوت کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: از همه خیرین و افراد نیکوکار استدعا داریم با شرکت در پویش نذر رهایی در این امر خداپسندانه ما را یاری کنند و در صورت تمایل به مشارکت در این پویش با شماره تلفن 38350500 سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه، بلوار زن، روبروی پالایشگاه تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رسول بهرامی پور در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان در قالب آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد و کمک به زندانیان و خانواده های آنان از اول آذر ماه آغاز شده و نوبت اول این آزاد سازی در چهارم آذرماه و همزمان با هفته مبارک بسیج در استان کرمانشاه اجرا شد.

به گفته او 41 نفر از زندانیان با محکومیت های مالی با همت خیرین استان و رده های مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سراسر استان آزاد شدند و این 41 نفر به آغوش گرم خانواده هایشان برگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان کرمانشاه

راه اندازی پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان کرمانشاه