مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-20سياسي

حرم طفلان مسلم باید به پایگاه فرهنگی نوجوانان اهل عالم تبدیل شود


حرم طفلان مسلم باید به پایگاه فرهنگی نوجوانی و جوانی برای اهل عالم تبدیل شود و نگاه ایمانی به نوجوان را از آنجا به دنیا منتشر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر یکشنبه در جلسه معارفه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: جهادگران ستاد عتبات تجلی گاه قدرت خداوند در حمایت از مستضعفین هستند.

وی افزود: هر جا که نشان اهل بیت است باید به پایگاه فرهنگی اهل بیت تبدیل شود و امروز ستاد بازسازی با تمام توان در حال انجام آن است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: باید تلاش شود تا تناسب فیزیکی و معنوی لازم بین حرم طفلان و دیگر ائمه نیز مشاهده شود.

وی ادامه داد: حرم طفلان مسلم باید به پایگاه فرهنگی نوجوانی و جوانی برای اهل عالم تبدیل شود و نگاه ایمانی به نوجوان را از آنجا به دنیا منتشر کنیم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: تکثیر مواکب و تعمیق برنامه های فرهنگی و دینی از اقدامات ارزشمند ستاد در سالهای اخیر بود و باید بپذیریم عتبات یک قطعه از یک پازل است که باید در ارتباط با دستگاه های دیگر پیش برود و این کار توسط ستاد قزوین به خوبی انجام شد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات حامد کبودوند تقدیر و مهدی طاهرخانی به عنوان رییس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم طفلان مسلم باید به پایگاه فرهنگی نوجوانان اهل عالم تبدیل شود

حرم طفلان مسلم باید به پایگاه فرهنگی نوجوانان اهل عالم تبدیل شود