مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-20پزشكي

جذب یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در نهاوند/ جذب 14 پزشک


مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از جذب اعتبار یک میلیارد تومانی در خرید تجهیزات پزشکی در نهاوند خبر داد و گفت: 14 پزشک در مدت 6 ماه برای این شهرستان جذب شده است.

- سیامک دانشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های نظام سلامت، نقش به سزایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد افزود: در این شرایط که ویروس در پیگیری هوشمند و قرنطینه و درمان زود هنگام بیماران کرونایی و کنترل موج سوم بیماری بسیار موثر بوده است.

وی بیان کرد: دو دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی خریداری شده که در بیمارستان علیمرادیان وارد چرخه کار شد و در بیمارستان قدوسی نیز مراحل نصب و راه اندازی در حال پیگیری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند  از تامین یک دستگاه آمبولانس سخن گفت و با اشاره به راه اندازی بخش MRI بیمارستان قدوسی خاطرنشان کرد: در مدت 6 ماه تهیه و تزریق گاز هلیوم به دستگاه در شرایط تحریم، کارشناسی در تنظیم قرارداد برای واگذاری به بخش خصوصی، تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در نهاوند/ جذب 14 پزشک

جذب یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در نهاوند/ جذب 14 پزشک