مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-20پزشكي

تزیین و طرز تهیه کلم پلو + نکات آشپزی


کلم پلو از غذاهای معروف استان فارس و شهر زیبای شیراز است که طعم بی نظیر این غذا آن را به یکی از محبوب ترین غذاهای محلی شیراز تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آف دکور، برای پختن این غذا کافیست مواد اولیه برای تهیه کلم پلو شیرازی را آماده کنید و با دستور پخت بسیار آسانی که دارد این غذا را تهیه کرده و در کنار خانواده میل کنید و از آن لذت ببرید.

داخل کلم پلوی شیرازی از سبزی های معطر استفاده می شود و بوی مطبوعی که این سبزی ها دارند همه فضای خانه شما را عطرآگین خواهد کرد و طعم دلچسب و فوق العاده این غذا شما را مجذوب خود می کند.

در ادامه با طرز تهیه کلم پلوی شیرازی آشنا می شوید و مواد لازم برای تهیه کلم پلو را مشاهده می­ کنید.

البته مقدار مواد اولیه ای که در این دستور پخت برای شما در نظر گرفته شده برای 5 نفر ترتیب داده شده و نسبت ها حائز اهمیت هستند.

در واقع اگر بخواهید این غذا را برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتر تهیه کنید باید با رعایت نسبت ها، مقدار مواد را تغییر دهید تا تاثیر منفی روی طعم نهایی غذا نداشته باشد.

کلم پلوی شیرازی جزو پلوها و چلوها محسوب می شود که یک ساعت زمان برای آماده سازی این غذا نیاز است و یک ساعت و نیم هم برای جا افتادن و پختن این غذا به زمان نیاز دارید و می توانید به عنوان یکی از وعده های غذایی اصلی که بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزیین و طرز تهیه کلم پلو + نکات آشپزی

تزیین و طرز تهیه کلم پلو + نکات آشپزی