مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-20حوادث

کشف محموله های دام و طیور قاچاق در آستارا


فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف چندین محموله قاچاق دام و طیور از مبادی ورودی مرزی و بین استانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف چندین محموله قاچاق دام و طیور از مبادی ورودی مرزی و بین استانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در اداره کل گمرک شهرستان، در راستای برخورد با قاچاق و کنترل کالا و اقلام فاقد مجوز، نسبت به پایش خودروی ها باری اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از دو دستگاه کامیون 36 تن انواع میگو فاقد مجوز حمل را کشف شد، ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله، 40 میلیارد ریال است و رانندگان 39 و 40 ساله به همراه محموله کشف شده به اداره گمرک بندرآستارا ارجاع داده شدند.

کشف یک تن ماهی فاقد مجوز حمل فرمانده انتظامی آستارا در ادامه با اشاره به اینکه مأموران ایست و بازرسی سه راه قلعه در راستای کنترل خودروی های عبوری نسبت به پایش مسیر آستارا به اردبیل اقدام کردند و در این مسیر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن ماهی فاقد مجوز حمل کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله های دام و طیور قاچاق در آستارا

کشف محموله های دام و طیور قاچاق در آستارا