مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-20اقتصادي

ابلاغ تفاهم نامه اشتغال و کارآفرینی در بخش صنعت و تعاون یزد


سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از ابلاغ دو تفاهم نامه اشتغال و کار آفرینی در بخش صنعت و تعاون استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از ابلاغ دو تفاهم نامه اشتغال و کار آفرینی در بخش صنعت و تعاون استان یزد خبر داد.

مجید دهقانی زاده گفت: پیگیری و رصد برنامه های ذیل بند الف تبصره 18 قانون بودجه از وظایف کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری بشمار می رود که در این راستا براساس پیگیری های انجام شده، دو تفاهم نامه در خصوص برنامه های توسعه اشتغال و کارآفرینی صنعت آب و فاضلاب و ایجاد اشتغال مولد در حوزه تعاون به تازگی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: اجرای برنامه ایجاد اشتغال مولد در حوزه تعاون در استان یزد در قالب سه بخش تکمیل طرح های تعاونی نیمه تمام، توسعه طرح های تعاونی موفق در حال بهره برداری و ظرفیت رسانی تعاونی های موجود برای 113 تعاونی با ظرفیت اشتغالزایی 742 نفر در سطح استان و منابع 259 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه صنعت آب و فاضلاب نیز شش طرح با اشتغالزایی 487 نفر با منابع بخش خصوصی و دولتی در سطح استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تفاهم نامه اشتغال و کارآفرینی در بخش صنعت و تعاون یزد

ابلاغ تفاهم نامه اشتغال و کارآفرینی در بخش صنعت و تعاون یزد