مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-20بين الملل

تعهد نخست وزیر سودان به تحقق خواسته های مردمی در بحبوحه اعتراضات برای برکناری وی


به رغم درخوست سودانی های معرتض برای برکناری دولت عبدالله حمدوک، نخست وزیر دولت انتقالی این کشور متعهد شد خواسته های انقلابی را برآورده و اوضاع معیشتی و اقتصادی را بهبود بخشد.

- به رغم درخوست سودانی های معرتض برای برکناری دولت عبدالله حمدوک، نخست وزیر دولت انتقالی این کشور متعهد شد خواسته های انقلابی را برآورده و اوضاع معیشتی و اقتصادی را بهبود بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان در بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد انقلاب دسامبر 2018 که به سرنگونی عمر البشیر منجر شد، اظهار کرد: در این مناسبت ارزشمند به سودانی ها تعهد می دهیم سرعت مان را در عمل به تمامی خواسته های انقلاب بالا ببریم.

حمدوک تاکید کرد: بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی از اولویت هایی است که تمام تلاش خود را برای پشت سر گذاشتن چالش های آن انجام خواهیم داد.

نخست وزیر سودان در ادامه گفت: مردم ما در مدت زمان کوتاهی در مقایسه با عمر ملت ها، بزرگترین انقلاب ها را در مسیر آزادی، رفاه، ثبات و دموکراسی محقق کردند.

این در حالی است که هزاران تظاهرکننده روز شنبه با تجمع در اطراف کاخ ریاست جمهوری شعارهایی سر داده و برکناری دولت حمدوک و تحقق اهداف انقلاب دسامبر 2018 را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد نخست وزیر سودان به تحقق خواسته های مردمی در بحبوحه اعتراضات برای برکناری وی

تعهد نخست وزیر سودان به تحقق خواسته های مردمی در بحبوحه اعتراضات برای برکناری وی