مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-20سياسي

زندان های کردستان سیل حملات و تبلیغات سوء دشمنان نظام هستند


زندان های کشور به ویژه زندان های استان کردستان سیبل حملات و تبلیغات سوء دشمنان نظام قرار گرفته اند.

- مراد فتحی امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در سنندج با اشاره به این موضوع که در حال حاضر زندان های کشور بالاخص زندان های استان سیبل حملات و تبلیغات سوء دشمنان نظام قرار گرفته اند، اظهار کرد:  یکی از خبرگزاری های معاند نظام به تست کرونا ی ایرانی 50 زندانی استان اشاره کرده بود که  این خبر، کذب محض و محصول شیطنت دشمنان قسم خورده نظام است.

وی بیان کرد: در پاسخ به این شیطنت و دروغ بزرگ دشمن به این نکته مهم می توان استناد کرد که واکسن ایرانی هنوز تولید و به مرحله آزمایش نرسیده است.

وی با بیان اینکه دشمن همچنین ناآگاهانه از مقوله قصاص سوء استفاده می کند و آنرا در اذهان عمومی اعدام جلوه می دهد، افزود: مقوله قصاص از اعدام  متفاوت است بگونه ای که قصاص از آیات قرآن و احکام اسلامی اقتباس شده و به عنوان حق الناس، حق اولیاء دم است.

مدیرکل زندان های کردستان اضافه کرد: در دین اسلام قصاص به عنوان آیین رافت و مهربانی همواره به گذشت و ایثار توصیه و سفارش شده است.

فتحی به فعالیت های مددکاری در زندان های کردستان پرداخت و گفت:  ازآغاز سال جاری تاکنون با استعانت از خداوندتبارک و تعالی، همدلی مسوولان قضایی و قضات، تلاش، همت وپشتکار شوراهای صلح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان های کردستان سیل حملات و تبلیغات سوء دشمنان نظام هستند

زندان های کردستان سیل حملات و تبلیغات سوء دشمنان نظام هستند