مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-20بين الملل

افغانستان/ 8 کشته در انفجار خودروی بمب گذاری شده در کابل


تعدادی زن، کودک و افراد کهنسال در بین مجروحان حادثه قرار دارند و بیم این می رود که شمار تلفات جانی انفجار صبح روز یکشنبه افزایش یابد.

- پایتخت نشینان افغانستان بار دیگر صبح خود را با خبر انفجار خودروی بمب گذاری شده دیگری و کشته شدن تعدادی از شهروندان غیرنظامی آغاز کردند؛ انفجارهایی که برغم توافقنامه صلح طالبان با آمریکا و همزمان با ادامه مذاکرت بین الافغانی در قطر متوقف نشده است.

انفجار خودرو بمب گذاری شده در افغانستان دست کم 8 کشته به جا گذاشت/عکس: AP به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز، مقامات دولتی در افغانستان صبح روز یکشنبه اعلام کردند که انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در غرب کابل جان دست کم 8 نفر را گرفته و 15 مجروح بر جای گذاشته است.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله افغانستان در این خصوص به خبرگزاری فرانسه گفت که تروریست ها در کابل دست به انفجاری زدند که هشت کشته و بیش از 15 مجروح به همراه داشته است.

برخی رسانه های محلی در افغانستان شمار کشته شدگان این انفجار را 9 نفر اعلام کرده و نوشته اند که انفجار در خودوری حامل یک عضو پارلمان این کشور صورت گرفته است.

در بیانیه وزارت داخله افغانستان آمده است که انفجار در حوزه 5 کابل صورت گرفته و خان محمد وردک، عضو پارلمان این کشور در بین مجروحان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان/ 8 کشته در انفجار خودروی بمب گذاری شده در کابل

افغانستان/ 8 کشته در انفجار خودروی بمب گذاری شده در کابل