مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-20حوادث

زندگی زیر سایه کرونا به روایت پرستاران


این روزها بیمارستان ها مملو از بیمارانی است که بالای سر تخت های آنها نام کرونا نوشته شده است، این بیماران به حمایت تمام قد پرستارانی نیاز دارند که خودشان این روزها زیر بار کرونا خم شده اند.

- برزخ کرونا تاب پرستاران را گرفته است، دفتر این روزهای زندگی آن ها از خاطراتی پر شده که رنگ وروی غم دارد و سال ها از گوشه ذهن شان پاک نخواهد شد.

آنها نمی توانند مرگ مرد و زنی را فراموش کنند که در فاصله چند ساعت از هم از دنیا رفتند و بچه های خردسالشان تنها گوشه بیمارستان ضجه می زد.

آنها نمی ت وانند مرگ مادر و پسری را از یاد ببرند که چشمان پیرزن تا زمانی که برای همیشه بسته شد، پر از دعا برای پسرش بود که زنش هنوز بارش را روی زمین نگذاشته بود.

آنها مرگ زن بارداری که پس از 15 سال دامنش سبز شده بود و کرونا سبزی زندگی را برایشان به سیاهی کشاند، نمی توانند از خاطر پاک کنند، آنها پرستاران بخش کرونا هستند، همان ها که کرونا علاوه بر آنکه به پیکره جسم شان ضربه زده روح شان را هم زخمی کرده است.

اینها همان سفیدپوشانی هستند که چند ماه قبل تمام در و دیوار شهر از رد ماسک روی صورت شان و خستگی شان از شب بیداری ها حکایت داشت.

اما آنها از این همه تلخی خسته شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی زیر سایه کرونا به روایت پرستاران

زندگی زیر سایه کرونا به روایت پرستاران