مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-20پزشكي

اگر می خواهیم یلداهای دیگری در کنار هم باشیم از دورهمی یلدای امسال بگذریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به خطر ابتلا به کووید19 و سرعت بالای انتقال آن به عموم شهروندان هشدار داد: - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به خطر ابتلا به کووید19 و سرعت بالای انتقال آن به عموم شهروندان هشدار داد: اگر می خواهیم یلداهای دیگری در کنار هم باشیم باید از دورهمی ها در یلدای امسال اجتناب کنیم.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار مدافعان سلامت از عموم شهروندان این است که امسال یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند و از اجتماعات و دورهمی های خانوادگی به شدت پرهیز کنند.

وی با اشاره به بهبود نسبی شرایط کشور و استان افزود: اگرچه به دنبال همکاری های مردم و تلاش مدافعان سلامت، در حال حاضر شاهد روند رو به بهبودی در حوزه شیوع کروناویروس هستیم اما مردم باید بدانند که این شرایط شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل ها ممکن است شاهد تغییر رنگ بندی ها باشیم.

دکتر دانایی با اشاره به روند کاهشی موارد مثبت در هفته های اخیر ادامه داد: اگرچه روند رو به بهبودی است اما همچنان شاهد مبتلایان جدید و موارد فوتی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه هستیم به طوری که در 72 ساعت گذشته 30 مورد مبتلای جدید در بیمارستان های تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر می خواهیم یلداهای دیگری در کنار هم باشیم از دورهمی یلدای امسال بگذریم

اگر می خواهیم یلداهای دیگری در کنار هم باشیم از دورهمی یلدای امسال بگذریم