مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-20سياسي

از تجمع و برگزاری مراسم خودداری شود/با متخلفین برخورد می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس اظهار کرد: شهروندان باید مانند گذشته از تجمع کردن و برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس اظهار کرد: شهروندان باید مانند گذشته از تجمع کردن و برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

فرزاد ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: باتلاش مجموعه کادر درمان و همه عوامل ذی ربط باعث شد از شدت این بیماری کاسته شود اما این موضوع نباید باعث شود که همشهریان و مردم جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی اهمیت شوند بلکه باید بیشتر از گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند تا روز به روز به یاری خداوند منان شاهد کاهش و نابودی این ویروس منحوس باشیم.

وی با بیان اینکه شهروندان باید مانند گذشته از تجمع کردن و برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری خودداری کنند، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن شب یلدا مردم از هرگونه دید و بازدید و برپایی مهمانی در منازل خودداری و همچنان در خانه بمانند.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: اعمال محدودیت فعالیت اصناف در شب یلدا از ساعت 18 شروع خواهد شد و اماکن و سطح بازار به جز موارد ضروری باید بعد از این ساعت تعطیل شوند و در صورت مشاهده برخورد لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجمع و برگزاری مراسم خودداری شود/با متخلفین برخورد می شود

از تجمع و برگزاری مراسم خودداری شود/با متخلفین برخورد می شود