مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-20سياسي

لزوم تقویت امکانات، تجهیزات و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت


فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت های روز افزون و ارتقای امنیت در جامعه هستیم.

- فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت های روز افزون و ارتقای امنیت در جامعه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران اظهارکرد: با همت و تلاش همکارانم، امنیت خوبی در این استان برقرار است و اقدامات شایسته ای جهت ارتقای اجتماعی در حوزه های مختلف پلیس صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با اقدامات خوبی که انجام گرفته شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم، گفت: ان شاء الله با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت های روز افزون و ارتقای امنیت در جامعه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: 80 درصد کار در محل ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران انجام شده است و به زودی کارکنان به این مجموعه انتقال می یابند تا شاهد افزایش بازدهی کاری در این مجموعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت امکانات، تجهیزات و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت

لزوم تقویت امکانات، تجهیزات و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت