مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-20سياسي

بیشتر زندانیان کم سوادند


طی آیینی به میزبانی سازمان زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی کشور تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سواد آموزی با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور به امضای طرفین رسید ومبادله گردید.

- طی آیینی به میزبانی سازمان زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی کشور تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سواد آموزی با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور به امضای طرفین رسید ومبادله گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تبادل تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان زندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سالن جلسات سازمان زندانها با حضورمعاونین و مدیران دو سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شاپور محمدزاده، رییس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان عملکرد 40 ساله نهضت سوادآموزی و کارنامه درخشان و تاثیرگذار آن در رشد درصد باسوادی کشور به نقش ارزنده شرکای خود در این امر بخصوص سازمان زندانها اشاره کرد و گفت: تالیف کتب ویژه مخاطبان برنامه های سوادآموزی در زندانها از کارهایی بود که انجام شد همچنین با توجه به رشد باسوادی در کشور باید به تعمیق، تحکیم و تثبیت سواد زندانیان نوسواد و کم سواد نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد و علاوه بر سوادآموزی بی سوادان در توسعه سواد آنان نیز اقدام عملی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر زندانیان کم سوادند

بیشتر زندانیان کم سوادند