مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-20اجتماعي

احیای 750 هزار مترمربع از اراضی تالاب الله آباد آبیک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: 75 هزار مترمربع از اراضی تالاب الله آباد آبیک با کشت انواع گیاهان بومی و جلوگیری از ایجاد کانون گرد و غبار در منطقه الله آباد توسط حفاظت محیط زیست قزوین احیا شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: 75 هزار مترمربع از اراضی تالاب الله آباد آبیک با کشت انواع گیاهان بومی و جلوگیری از ایجاد کانون گرد و غبار در منطقه الله آباد توسط حفاظت محیط زیست قزوین احیا شد.

حسن عباس نژاد اظهار کرد: تداوم بارش در سال های اخیر، مدیریت سیلاب ها و آب های ورودی در محدوده تالابی منجر به تقویت پوشش گیاهی و همچنین محل های زاد آورد گونه های جانوری علی الخصوص پرندگان مهاجر شده است که کشت گونه های بومی در زمین های عاری از پوشش گیاهی از جمله فعالیت ها و پروژه های این اداره کل در راستای کاهش کانون های گرد و غبار در تالاب الله آباد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه واکاری و کاشت گیاهان بومی در کانون های گرد و غبار ابتدا با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان نسبت به مکان یابی و امکان سنجی محدوده اقدام و سپس در منطقه ای به وسعت 750 هزار مترمربع در تالاب الله‎ آباد معروف به (موسی لو کهنه) عملیات کاشت، واکاری و آبیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 750 هزار مترمربع از اراضی تالاب الله آباد آبیک

احیای 750 هزار مترمربع از اراضی تالاب الله آباد آبیک