مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-20اقتصادي

طرح سوادآموزی جامعه روستایی گرمسار با ارائه تسهیلات کلید خورد


فرماندار گرمسار بابیان اینکه طرح سوادآموزی جامعه روستایی گرمسار با ارائه تسهیلات کلید خورد، گفت: هدف از ارائه این تسهیلات پنج میلیون تومانی کاهش نرخ بی سوادی بین روستاییان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید متقی ظهر یک شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش گرمسار به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان از اجرای طرح سوادآموزی برای جامعه روستایی با ارائه تسهیلات ویژه پنج میلیون تومانی خبر داد و ابراز داشت: این تسهیلات به افراد واجد شرایط ارائه خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه شناسایی و معرفی افراد واجد شرایط از طریق شوراها و دهیاری ها انجام می شود، افزود: افراد متقاضی پس از احراز شرایط حضور در طرح به آموزش وپرورش و سازمان سوادآموزی برای جذب معرفی خواهند شد.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه در راستای فراهم کردن بستر آموزش برای بی سوادان در بخش روستایی، سازمان نهضت سوادآموزی اجرای طرح سوادآموزی برای جامعه روستایی در دستور کار است، ابراز داشت: به افراد واجد شرایط تسهیلات 50 میلیون ریالی چهاردرصدی از طریق سازمان سوادآموزی ارائه خواهد شد.

متقی بابیان اینکه این دوره مختص افراد بی سواد مطلق، قبولی و مردودی اول و دوم ابتدایی و مردودی سوم ابتدایی است، در ادامه تصریح کرد: در پایان طرح مدرک معادل سوم ابتدایی به افراد ارائه خواهد شد و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوادآموزی جامعه روستایی گرمسار با ارائه تسهیلات کلید خورد

طرح سوادآموزی جامعه روستایی گرمسار با ارائه تسهیلات کلید خورد