مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-20سياسي

فعالیت‎های مشترک جهاد دانشگاهی لرستان با سازمان ملل


با هدف بهره مندی از ظرفیت برنامه‎های سازمان ملل در راستای کمک به توسعه استان لرستان، فعالیت‎های بین‎المللی جهاد دانشگاهی لرستان با برنامه توسعه ملل آغاز شده است.

- ایسنا/لرستان با هدف بهره مندی از ظرفیت برنامه‎های سازمان ملل در راستای کمک به توسعه استان لرستان، فعالیت‎های بین‎المللی جهاد دانشگاهی لرستان با برنامه توسعه ملل آغاز شده است.

دکتر سید علی نادر دهقانی در گفت‎وگو با ایسنا گفت: بر اساس ظرفیت‎های ایجاد شده در جهاد دانشگاهی لرستان به ویژه در حوزه کشت و تجاری‎سازی گیاهان دارویی و مذاکره انجام شده با نمایندگان برنامه توسعه سازمان ملل (یو ان دی پی) در کشور اولین زمینه همکاری در شهرستان پل دختر که در سال گذشته به دلیل سیل دچار خسارت شده‎ است، اجرا می‎شود.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به ضرورت پرداختن به ظرفیت‎های استان برای معرفی و بهره‎مندی از آنها در راستای توسعه پایدار بیان کرد: اولین موضوع همکاری با برنامه توسعه سازمان ملل در خصوص کشت گیاهان دارویی به میزان شش هکتار شامل گیاهان با بهره‎وری بالا و تقاضای بیشتر هم برای شرکت‎های مرتبط داخل و خارج کشور و هم برای مصارف عمومی است.

دکتر دهقانی ادامه داد: در فاز اول و بر اساس توافق با نمایندگان برنامه در کشور گیاه آویشن برای کشت انتخاب شده است و جهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت‎های مشترک جهاد دانشگاهی لرستان با سازمان ملل

فعالیت‎های مشترک جهاد دانشگاهی لرستان با سازمان ملل