مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-20اقتصادي

طرح سفره مهربانی در لامرد اجرا شد


مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان لامرد گفت: در اجرای طرح سفره مهربانی، توزیع نان متبرک رضوی بین خانوارهای بی بضاعت در لامرد انجام شد.

- عباس احمدی در گفتگوبا خبرنگار مهر اظهار داشت: آستان قدس رضوی به منظور کمک به نیازمندان، طرح مشارکتی سفره مهربانی 3 را با مشارکت خیرین و کانون های خدمت رضوی در لامرد اجرا کرد.

وی با بیان اینکه طرح سفره مهربانی یک و دو انجام شده، تصریح کرد: توزیع کارت های مذکور در قالب طرح سفره مهربانی 3 انجام گرفته که در این طرح 140 عدد کارت بانکی جهت خرید نان بین خانواده های نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند توزیع شده است.

وی این طرح که به نام مبارک ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مزین شده، و استقبال خوبی نیز صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با شناسایی خانوارهای بی بظاعت و جذب مشارکت های مردمی این اقدام خداپسندانه صورت گرفته است.

عباس احمدی، ارزش ریالی هر کارت نان متبرک را چهار میلیون و 500 هزار ریال و ارزش مجموع کارتهای اهداییِ در این طرح را معادل 630 میلیون ریال برآورد شده است.

مسول کانون های خدمت رضوی شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: این اقدام خداپسندانه به همت خیرین بزرگوار و خادمیاران رضوی و همچنین با مشارکت 50 درصدی آستان قدس رضوی و در راستای سیره عملی امام مهربانی ها تهیه، و در اختیار رابطین عزیز جهت توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سفره مهربانی در لامرد اجرا شد

طرح سفره مهربانی در لامرد اجرا شد