مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-20سياسي

آیین نهضت مومنانه بانوان بسیجی مازندران در حسینیه عاشقان کربلا + عکس


آیین نهضت مومنانه بانوان بسیجی استان به مناسبت میلاد حضرت زینب س و روز پرستار و نیز شب یلدا همت سازمان بسیج جامعه زنان مازندران همزمان با سراسر کشور در دیار علویان در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین نهضت کرونا در دنیا محدودیت هایی زیادی را برای مردم ایجاد کرده، در ایران نیز کسب و کارها رفت و آمدها دچار مشکل شد، خیلی ها مبتلا شده اند و بسیاری در بستر بیماری قرار دارند و خیلی ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: اما نکته مهم این است که کرونا نتوانست ما را متوقف کند،در کشور ما علیرغم همه مشکلات در ارتباط با تحریم دارو و تجهیزات، اما مردم ما متوقف نشدند، ما ملت بزرگی هستیم هیچ بحرانی نتوانست ما را در این 42 سال متوقف کند.

بحران های زیادی را دیدیم اما متوقف نشدیم جنگ بحران بزرگی بود و دشمنان می خواستند انقلاب را از این طریق زمین گیر کنند اما اینگونه نشد نه تنها متوقف نشدیم ما توانستیم انقلاب خود را در طول جنگ صادر کنیم، این کار بزرگی بوده که از بزرگترین تهدید بزرگترین فرصت را برای کشور ساختیم.

وی افزود: امروز همه ما دعا می کنیم که مثل شهدا رفتار کنیم راهش همین است که حس نوعدوستی را در جامعه خود پرورش دهیم خدا از ما می خواهد اینگونه رفتار کنیم و نسبت به یکدیگر بی تفاوت نباشیم، مسلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نهضت مومنانه بانوان بسیجی مازندران در حسینیه عاشقان کربلا + عکس

آیین نهضت مومنانه بانوان بسیجی مازندران در حسینیه عاشقان کربلا + عکس