مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-20سياسي

ایجاد موزه موسیقی در سنندج پیگیری می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از حمایت و پیگیری، ایجاد موزه تخصصی در حوزه موسیقی در شهر سنندج با همکاری ارگان های ذی ربط خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از حمایت و پیگیری، ایجاد موزه تخصصی در حوزه موسیقی در شهر سنندج با همکاری ارگان های ذی ربط خبر داد.

یعقوب گویلیان امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی توسط یونسکو شناخته شده است، بایستی با همکاری شهرداری و ارگان های مربوطه موزه تخصصی موسیقی در این شهر احداث شود.

او به برگزاری جلسه های مداوم با معاونین و مسئولین اداره های میراث فرهنگی شهرستان ها اشاره کرد و افزود: با مرور زمان و ایجاد راه حل های مناسب و همچنین هم فکری می توان اهداف و وظایف اداره کل را در سطح استان اجرا کرد.

گویلیان بیان کرد: شهرستان ها دارای نواقص و ضعف هایی در حوزه های مختلف مرتبط با اداره کل هستند که با برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد انگیزه می توان این مشکلات را رفع کرد.

صابر وفایی معاون میراث فرهنگی استان کردستان گفت: عدم نبود اعتبار کافی باعث ایجاد آسیب به طرح های تاریخی و باستانی در استان شده است و این معاونت در حال برنامه ریزی و پیگیری مشکلات این بخش مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه موسیقی در سنندج پیگیری می شود

ایجاد موزه موسیقی در سنندج پیگیری می شود