مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-20اقتصادي

12 هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران فعالیت دارند/ رونق 64 هنر


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ضرورت معرفی شهرها و مناطق گردشگری گفت: 12 هزار هنرمند صنایع دستی در استان فعالیت دارند که باید بازارهای فروش را بسط داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان بعدازظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران و شهرداران مازندران با تاکید بر نقش صنعت گردشگری در توسعه استان اظهار داشت: از پتانسیل و مواهب خدادادی در مازندران باید در جهت اشتغال زایی، رونق کسب و کار و برقراری آرامش بیشتر برای هم استانی ها استفاده کرد و توجه به صنعت گردشگری نباید باعث آسیب و تخریب محیط زیست استان شود.

رازجویان شهرداری ها را به تهیه کتاب مصور و مکتوب کردن ظرفیت های مختلف گردشگری شهرها دعوت کرد و افزود: معرفی هر چه بهتر شهرها به جذب گردشگران باکیفیت تر کمک می کند.

رازجویان در این جلسه که با حضور مدیرکل گردشگری مازندران برگزار شد با اشاره به تبیین شهر گردشگر در استان، افزود: شهرداران احداث سراهای صنایع دستی در شهرها را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مازندران مقصد اصلی گردشگران و مسافران است، تصریح کرد: در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال باید به حضور گردشگران میلیونی در استان به عنوان یک فرصت دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران فعالیت دارند/ رونق 64 هنر

12 هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران فعالیت دارند/ رونق 64 هنر