مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-20سياسي

کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایت مندی مشتری


دهمین همایش سراسری رضایت مندی مشتری، امروز چهارشنبه 26 آذرماه در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه دی؛ برگزارکنندگان این همایش، بیمه دی را به سبب برداشتن گام های موثر در جلب رضایت مشتریان، شایسته ی دریافت تندیس طلایی که عالی ترین سطح می باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهداء نمودند.

مدیرعامل بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه ای گری بیمه دی دانسته و انسجام سازمانی، مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را، در راه دست یابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.

محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد با ادامه ی روند مشتری مداری در بیمه دی، این شرکت چشم انداز خود را محقق نماید و به پدیده ی محبوب مشتریان در صنعت بیمه تبدیل شود.

در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصه ی اقتصاد مانند دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر حسین میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر فرهنگی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استان ها و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایت مندی مشتری

کسب تندیس طلایی رضایت مشتری توسط بیمه دی در همایش سراسری رضایت مندی مشتری