مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-20سياسي

اجرای هشتمین مرحله کمک های مؤمنانه وزارت دفاع در فارس


در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، هشتمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه وزارت دفاع استان فارس برگزار شد.

- در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، هشتمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه وزارت دفاع استان فارس امروز، 30 آذرماه در مجتمع صنایع الکترونیک شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، حجت الاسلام محمود نماینده، ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع فارس در این مراسم گفت: استکبار جهانی به ظاهر یکی از اولیای الهی به نام شهید سلیمانی را از ما گرفت اما شهادت سردار دل ها انقلاب و مکتبی به نام مکتب سلیمانی ایجاد کرد که در راستای مکتب مهدوی و تحقق جامعه مهدوی است.

او با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای باور توحیدی است و این باور در حقیقت انجام واجبات و ترک محرمات است، افزود: مکتب سلیمانی دارای باور ولایی است که محو ولایت و اهل بیت(ع) شدن و ذوب شدن در ولایت فقیه است.

نماینده با تأکید بر اینکه مکتب سلیمانی امید و نشاط را در جامعه اسلامی و حتی جوامع غیراسلامی جاری و ساری می کند، گفت: در مکتب سلیمانی تنبلی، حسد و تنگ نظری راه ندارد و تمام افراد را با تمام سلایق قبول کرده و آن ها را برای خدمت به اسلام جذب و نگه داری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هشتمین مرحله کمک های مؤمنانه وزارت دفاع در فارس

اجرای هشتمین مرحله کمک های مؤمنانه وزارت دفاع در فارس