مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-20پزشكي

هیچ کدام از پرستاران استان زیر بار کرونا شانه خالی نکردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: با وجود خطرات ناشی از این بیماری نوظهور،هیچ کدام از پرستاران استان شانه خالی نکردند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: با وجود خطرات ناشی از این بیماری نوظهور،هیچ کدام از پرستاران استان شانه خالی نکردند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران در آیین تجلیل از پرستاران که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد اظهار کرد: پرستاران و کادر درمان در بحران کروناویروس عملکرد بسیار درخشانی در استان داشتند و از همین رو در مقابل این همه ایثار و تعهد سرتعظیم فرود می آوریم.

وی با اشاره به برپایی جشن روز پرستار با حفظ فاصله گذاری اجتماعی افزود: امروز اگر چه از بعد فیزیکی از هم دور هستیم اما قلبهای مان بیشتر از هر زمانی به هم نزدیک است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه کادر درمان علوم پزشکی سمنان و خصوصا جامعه پرستاری در جبهه مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند خاطرنشان کرد: از روزی که ویروس کرونا همه گیر شد، احدی از پرستاران ما شانه خالی نکردند و جهادگرانه و ایثارگرانه پای کار ایستادند.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات کادر درمان در استان افزود: با همکاری و مساعدت استاندار و مسئولان امر، تلاش کردیم تا در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از پرستاران استان زیر بار کرونا شانه خالی نکردند

هیچ کدام از پرستاران استان زیر بار کرونا شانه خالی نکردند