مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-20سياسي

تقدیر یلدایی مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس از پرستاران بخش آنکولوژی+تصاویر


مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس حامی کودکان مبتلا به سرطانی هرمزگان به بهانه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و شب یلدا از پرستاران بخش آنکولوژی تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس حامی کودکان مبتلا به سرطانی هرمزگان به بهانه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و شب یلدا از پرستاران بخش آنکولوژی تجلیل کرد.

صدیقه کیوانی مدیر مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس در این باره به خبرنگار فارس گفت: بنا به رسالت همه ساله، امسال هم توفیقی دست داد تا از پرستاران پرتلاش بخش آنکولوژی به مناسبت این روز عزیز تقدیر شود.

وی افزود: این مؤسسه از سال 89 با 35 کودک سرطانی کار خود را آغاز کرد و هم اکنون 400 کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد که 4 کودک دیگر هم همین هفته گذشته به مؤسسه اضافه شد.

این خیر هرمزگانی با بیان اینکه بیشترین کودکان از شرق هرمزگان و جزیره قشم هستند، ادامه داد: فضای اندک درمانی یکی از مشکلات عمده کودکان مبتلا به سرطان است.

اکنون کل فضای در اختیار کودکان بیمار، 360 متر است که در این باره به یک نگاه ویژه از سوی مسؤولان نیاز است.

کیوانی در پایان تصریح کرد: یکی از مشکلات مردم، عدم آگاهی از وجود درمانگاه ویژه کودکان سرطانی در بندرعباس است که مشاهده می شود گاهی اوقات کودکان مبتلای خود را با پرداخت هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر یلدایی مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس از پرستاران بخش آنکولوژی+تصاویر

تقدیر یلدایی مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس از پرستاران بخش آنکولوژی+تصاویر