مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-20سياسي

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از آغاز توزیع بیش از 20 هزار بسته حمایتی در قالب سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در سطح استان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در مراسم توزیع بسته های حمایتی با اعلام اینکه فعالیت های رزمایش مواسات و همدلی در قالب قرارگاهی با محوریت نماینده  محترم ولی فقیه در استان در حال انجام است، ادامه داد: مشارکت مردمی و نیکوکاران اساس کار کمیته امداد است و از همراهی آنها در رسیدگی به امور نیازمندان قدردانی می کنیم.

   وی به شب یلدا اشاره داشت و افزود: بیش از 2 هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد اداره 6 مشهد، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری این منطقه تهیه شده تا همزمان با شب یلدا به دست نیازمندان برسد.

  آسوده بسته های حمایتی را شامل اقلام خوراکی دانست و ادامه داد: همچنین همزمان با شب سالگرد شهادت سردار، با مشارکت هیئات مذهبی، سپاه و کمیته امداد غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در سطح استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی