مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-20سياسي

نهادهای غیربومی در طرح بافت پیرامون حرم دخالت نکنند


نهادهای غیر بومی که اشراف بر مسائل شهر مشهد ندارند باید از دخالت در اموری مثل بافت اطراف حرم خودداری کنند و اختیارات را یه شهرداری بسپارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حیدری ظهر امروز در نشستی خبری که در محل شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، با بیان اینکه دوره خط کشی های سیاسی و جدا کردن های حزبی گذشته است و رفتارهای تخریبی با رویکرد انتخاباتی بین مردم جایگاهی ندارد، گفت: باید بر اساس شاخص ها و عملکردها، مسئولین را قضاوت کرد.

رییس شورای شهر مشهد در خصوص بودجه حاشیه شهر، اظهار کرد: در مناطق کم برخوردار خدمات و بودجه 5 برابر درآمد از آن مناطق است که این امر با هدف توسعه آن مناطق صورت گرفته است.

وی، ایجاد 30 دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر، بازآفرینی شهری در مناطقی مثل کال اسماعیل آباد و شهرک شهید بهشتی، ارتباط متن و پیرامون با پروژه هایی مثل پل ابوطالب و مصلی که باعث ارزش افزوده املاک آن مناطق شده، اتصال بولوار ابوطالب به جاده کلات برای کاهش ترافیک منطقه خواجه ربیع و بوستان بزرگ منطقه شهید رجایی را از جمله اقدامات مدیریت شهری در حاشیه شهر دانست.

حیدری افزود: احداث باغ موزه دفاع مقدس با 40 میلیارد تومان هزینه، معافیت خانواده های شهدا از هزینه های تدفین و تخفیف عوارض ساختمانی برای آنها و احداث آسایشگاه جانبازان بخشی دیگر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای غیربومی در طرح بافت پیرامون حرم دخالت نکنند

نهادهای غیربومی در طرح بافت پیرامون حرم دخالت نکنند