مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-20سياسي

آغاز مرحله جدید رزمایش «همدلی و مواسات» در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حبیب الله آسوده در مراسم توزیع بسته های حمایتی با اعلام اینکه فعالیت های رزمایش مواسات و همدلی در قالب قرارگاهی با محوریت نماینده  محترم ولی فقیه در استان در حال انجام است، ادامه داد: مشارکت مردمی و نیکوکاران اساس کار کمیته امداد است و از همراهی آنها در رسیدگی به امور نیازمندان قدردانی می کنیم.

   وی به شب یلدا اشاره داشت و افزود: بیش از 2 هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد اداره 6 مشهد، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری این منطقه تهیه شده تا همزمان با شب یلدا به دست نیازمندان برسد.

  آسوده بسته های حمایتی را شامل اقلام خوراکی دانست و ادامه داد: همچنین همزمان با شب سالگرد شهادت سردار، با مشارکت هیئات مذهبی، سپاه و کمیته امداد غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در سطح استان توزیع می شود.

  آسوده از انسجام فعالیت های انجام شده و هم افزایی مناسب بین دستگاه های مختلف در قالب رزمایش و مواسات و همدلی در خراسان رضوی گفت و اعلام کرد: همه ارگانها به صورت کاملا منسجم و جدی در استان پای کار هستند.

   وی میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: باتوجه به قرار داشتن در شرایط شیوع ویروس کرونا ، کادر درمان و به ویژه پرستارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله جدید رزمایش «همدلی و مواسات» در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی

آغاز مرحله جدید رزمایش «همدلی و مواسات» در خراسان رضوی با توزیع 20 هزار بسته حمایتی