مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-20فرهنگي

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرام احمدزاده عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره تئاتر سردار آسمانی درباره انتخاب آثار این بخش گفت: - توجه به منش حاج قاسم اولویت انتخاب آثار در سردار آسمانی عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره سردار آسمانی یادآور شد در انتخاب نمایشنامه های جشنواره، کیفیت و پرداختن به موضوع اصلی این رویداد هنری در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرام احمدزاده عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای جشنواره تئاتر سردار آسمانی درباره انتخاب آثار این بخش گفت: در این دوره جشنواره سخت گیری زیادی در بررسی آثار وجود داشت و حدود 13 نمایشنامه از میان 65 متن برای اجرا در بخش صحنه ای انتخاب شد.

تنها نمایشنامه هایی که درباره زندگی و منش حاج قاسم سلیمانی بود و به لحاظ کیفی از سطح قابل قبولی برخوردار بودند، در اولویت انتخاب ها قرار گرفت.

این عضو هیات انتخاب متون بخش صحنه ای یادآور شد: با توجه به اینکه نیمی از یک اجرای خوب به متن و نیمی دیگر به شیوه اجرایی بستگی دارد، امیدوار هستیم در صحنه هم با آثار شاخص و ارزشمندی روبرو شویم.

وی با اشاره به اینکه آثار انتخابی از سوی هیات داوران کیفیت بسیاری خوبی داشتند، تاکید کرد: برخی از متون آثار ارائه شده به جشنواره برای بخش صحنه ای، توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»

توجه به منش «حاج قاسم» اولویت انتخاب آثار در «سردار آسمانی»