مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-20سياسي

بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس درباره یاوه گویی های دشمنان انقلاب


نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در واکنش به یاوه گویی های دشمنان انقلاب و هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن بیانیه ای صادر کردند.

- حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای فراکسیون روحانیت مجلس در نشست امروز خود حمایت همیشگی خود از ولایت فقیه و آمادگی برای اجرای فرامین ایشان را اعلام کردند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، اعضای فراکسیون ضمن آمادگی خود در این زمینه از برخی شخصیت های ساده لوح که تحت تأثیر برخی القائات و صحبت ها، مواضع ناصحیحی را اتخاذ می کنند، اعلام برائت کردند.

نایب رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای فراکسیون بر هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن به ویژه در رابطه با برخی افراد ساده لوح تأکید داشتند و عنوان کردند که باید مراقبت ها بیش از پیش در این زمینه انجام شود.

در این راستا اعضای فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی حاصل تلاش های مردم مؤمن، فداکار، بصیر و هوشیار از جمله روحانیت بصیر و آگاهی است که به قول امام راحل عظیم الشأن تا کشف حقیقت تفقّه به پیش تاختند و برای قوم و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس درباره یاوه گویی های دشمنان انقلاب

بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس درباره یاوه گویی های دشمنان انقلاب