مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-20اقتصادي

تنها 62 درصد از درآمد شهرداری تحصیل شده است


مجید فراهانی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری تهران نسبت به توجه به جلب مشارکت و سرمایه گذاری و سیاست گذاری مبتنی بر تشویق و تسهیل شرایط پرداخت در بخش شهرسازی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش خزانه دار شورای شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه مهر و آبان ماه و 8 ماهه شهرداری تهران در سال 99 گفت: زنگ خطر تحصیل درآمدی در شهرداری تهران به صدا درآمده و با عدم تحقق 38 درصد طی 8 ماه مواجهیم که این امر نشان می دهد تنها 62 درصد از درآمد را تحصیل کرده ایم.

وی افزود: این منابع تنها برای هزینه اجتناب ناپذیر شهری مانند هزینه نگهداشت، رفت و روب، حقوق و دستمزد و… است.

فراهانی ادامه داد: در خصوص بحث درآمدهای شهرسازی هم این امر را ملاحظه می کنیم 72 درصد منابع تحصیل شده است ولی بدترین وضعیت در خصوص منابع غیر نقد است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تحقق منابع در هشت ماهه سال 1399 برابر با 62 درصد بوده است؛ بر این اساس ما در هشت ماهه با عدم تحقق 38 درصد منابع و کسری بودجه 7 هزار و 672 میلیارد تومانی مواجه بوده ایم.

فراهانی گفت: متأسفانه در هشت ماهه سال 1399 ما شاهد تنها 737 میلیارد تومان هزینه غیر نقد ثبت شده هستیم که این نشانه عدم وجود اراده ای در تحصیل و هزینه منابع غیر نقد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 62 درصد از درآمد شهرداری تحصیل شده است

تنها 62 درصد از درآمد شهرداری تحصیل شده است