مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-20اقتصادي

کاهش تقاضای خرید شب یلدای مردم در سایه کرونا/ ثبات قیمت شیرینی در بازار


رییس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان گفت: امسال برخلاف سال های گذشته تقاضا به شدت کاهش یافته است و فراوانی میوه و تره بار به اندازه نیاز مردم در بازار موجود می باشد.

- نوروزعلی اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اصناف و تورم در بازار، قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

  رییس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان با تأکید بر اینکه امسال برخلاف سال های گذشته تقاضا به شدت کاهش یافته است گفت: فراوانی میوه و تره بار به اندازه نیاز مردم در بازار موجود می باشد.

وی ضمن اشاره به تورم اقتصادی و تغییر قیمت لحظه ای میوه افزود: باتوجه به نرخ موصوب شده میوه، خرید موز و پرتغال جنوب بسیار کم شده است و نرخ میوه و تره بار را میدان داران تعیین می کنند و پس از آن ابلاغ می کنند.

اسماعیلی بیان داشت: گشت هایی به منظور عدم تخلف اصناف فعالیت می کنند.

ساعت فعالیت این گشت ها 7صبح تا 3 بعدازظهر و از ساعت 4تا 8 شب است و  پس از گزارش گشت ها مبنی براینکه صنفی دچار تخلف شده است آن را بررسی می کنیم و درنهایت پلمب صورت می گیرد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان افزود: با توجه به نرخ تعیین شده میوه و تره بار در استان اصفهان قیمت هر کیلوگرم پرتقال در بازار از 10 تا 20 هزار تومان، قیمت هر کیلوگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تقاضای خرید شب یلدای مردم در سایه کرونا/ ثبات قیمت شیرینی در بازار

کاهش تقاضای خرید شب یلدای مردم در سایه کرونا/ ثبات قیمت شیرینی در بازار