مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-20اقتصادي

مجاهدت های صداوسیما و 2.6 میلیون خانه خالی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دشتی؛ دو ماه پس از پیروزی انقلاب در حالی که مرزهای غربی ایران، دچار کشمکش های وحشتناکی بود و چیزی نمانده بود که کردستان از ایران جدا شود، - درحال حاضر در حدود 2.

6 میلیون خانه خالی در سطح کشور موجود است که با عرضه آن در بازار، قیمت مسکن و اجاره بهاء را کاهش خواهد داد تا که دیگر نیازی به مجاهدت های صدا و سیما! و پویش صاحب خانه خوب نباشد! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، روح الله دشتی؛ دو ماه پس از پیروزی انقلاب در حالی که مرزهای غربی ایران، دچار کشمکش های وحشتناکی بود و چیزی نمانده بود که کردستان از ایران جدا شود، امام خمینی پیام مهمی را حول موضوع مسکن مطرح کردند.

ایشان به این موضوع واقف بودند که سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار، بالاست و این میراث شومی است که از رژیم گذشته به ارث رسیده و برنامه ریزی های دولت باید به نحوی باشد که با تأمین مسکن ارزان برای محرومان، این سهم در حد متعادلی باقی بماند.

در قسمت دیگری از این پیام حضرت امام از افتتاح حسابی موسوم به حساب شماره 100 یاد می کنند و از تمام کسانی که توانایی دارند، درخواست می کنند که برای کمک به خانه سازی محرومان به این حساب پول واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های صداوسیما و 2.6 میلیون خانه خالی

مجاهدت های صداوسیما و 2.6 میلیون خانه خالی