مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-20اقتصادي

تامین زمین و واریز وجه اولیه؛ دو شرط اصلی جهت اجرای مسکن ملی


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان داشت : برنامه دولت برای احداث 138 هزار واحد مسکن ملی سهمیه بنیاد مسکن، زمانی محقق می شود که متقاضیان واریز اولیه وجه داشته باشند و زمین برای همه آنها تامین شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، جواد حق شناس به همراه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور و مدیران کل بنیاد مسکن فارس و کرمان همچنین مدیرکل راه و شهرسازی کرمان، از پروژه کوثر در سلطان آباد شیراز بازدید کرد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جریان این بازدید بیان داشت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وجود عدم مسئولیت برای تامین زمین برای برخی از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به دلیل اهمیت موضوع و برای همکاری با اجرای این طرح، برای یکهزار واحد طرح اقدام ملی مسکن، زمین تامین کرد و در اختیار متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن قرار داد.

حق شناس از افزایش هزینه تمام شده ساخت مسکن ملی برای واحدهای دو طبقه تا متری 3.

3 میلیون تومان خبر داد  و افزود: مسکن ملی برای دهک های متوسط جامعه است  و متولی مسکن دهک های  اول تا سوم ، نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد و سایر دستگاه ها هستند ، همچنین حساب 100 در برخی پروژه ها کمک می کند که برای این اقشار نیز سرپناه مناسب ساخته شود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین و واریز وجه اولیه؛ دو شرط اصلی جهت اجرای مسکن ملی

تامین زمین و واریز وجه اولیه؛ دو شرط اصلی جهت اجرای مسکن ملی