مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-20سياسي

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، موضع گیری آقای امجد را سخیف عنوان کرد و اظهار داشت: - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضع گیری اخیر محمود امجد را سخیف توصیف کرد و گفت: بر اساس قاعده فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، موضع گیری آقای امجد را سخیف عنوان کرد و اظهار داشت: آقای امجد با موضع ضد ولایی و سخیف اخیر خود، ایمان و دین خود را بر باد داد و این ریشه در تفکر خوارج نهروان دارد که در مقابل ولایت ایستادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: امجد که در سال 78 مقابل فتنه دانشگاه ایستاد، ولی در فتنه سال 88 سقوط کرد و در سال 99 در دامن آمریکا و صهیونیسم افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس قاعده فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: آقای امجد با این حرف خود جای شهید و جلاد را عوض کرد و جای ظالم و مظلوم را عوض کرد.

استاد حوزه علمیه با عنوان اینکه آقای امجد الان در کنار دشمنان ایران اسلامی است، اظهار داشت: امجد امروز خود را در کنار منافقین و ضد انقلاب و صهیونسیت و آمریکا که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است